Monday, February 22, 2010

satu beban da selesai...

assignment sains 1 da siap....mr saw...pg2 hantar...org first.,,hahah...excited...p kn byk lagi assignment nk kene wat....meh aku citer....
1.malam ni nk kene wat math Pn.zawyah....copy jer kot keje dak len..hantar sok..
2.sok bm morfologi ader test...
3.sok petang kul 2.45 kene g aquarium...lawatan dak2 sains..
4.sok gak pembentangan kumpulan aku...kimia...dissociation degree pe entah...
5.pastu lab report fizik g..hantar rabu...
6.yang penting assignment BMK...aduhai....
7.assignment BM morfo ngan sintksis g...

perkara-perkara yang aku dapat tahu hari yang aku suka atau taksuke aku pun xtau...cmni...isnin depan kene joging ngan dak PI!!!aduh....dah r aku de prob ngan dorg...ceh..tak de la..ader r maslah aku sendiri...td ptg pn..hm...aduh....rommate aku ni mmg nk kene...sampai hati dy perli aku...aduhsss.....p tak per...atleast aku semangat hari ni...td aku dapat skor 6 gol...roomate aku nk belanja air kul dpt 3 skor..so..doble r sok....

per lagi aku nk tulis...hah...ni td entah la...mentang2 dpt duit kan balik lu...cam2 beli...beli gak la benda yang tak berfaedah...p best....aku plan nak wat games r men tembak2 ngan pistol tembak cicak...haha...hujung minggu ni siap r..........

k r...aku nk copy math lu ni...da!!!1

No comments:

Post a Comment